עיצוב מודרני במטבח עם כסאות בר יוקרתיים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אי במטבח הוא טרנד חזק שאנו רואים יותר ויותר במטבחים. אולי זו הנוחות של משטח העבודה הגדול או העיצוב היוקרתי שהוא מעניק בחלל, אך מעבר לכך, הוא גם משמש לאזור נוח לישיבה במקום שולחן האוכל המסורתי. על מנת שהאי יהיה נוח במקום שולחן, עלינו לרכוש עבורו כסאות בר ואם כבר רוכשים אותם, כדאי להתאים אותם לעיצוב של המטבח. בכתבה הבאה נסביר מהו כיסא בר בעיצוב מודרני יוקרתי.

בוחרים את המראה הכללי של כיסאות הבר

כשהולכים לבחור כסאות בר יוקרתיים למטבח, יש תחילה לחשוב על המראה הכללי של הכיסאות. מראה כללי יכול להיות בעיצוב מודרני, עיצוב קלאסי או עיצוב כפרי.

הבחירה צריכה להיעשות על פי המראה של המטבח שלכם. אם חזיתות המטבח שלכם הן בסגנון כפרי עם חריצים ייחודיים וגוון פסטל, הרי שכדאי להתאים כיסאות בר במראה זה. כיסאות במראה כפרי בדרך כלל יהיו עשויים מעץ והגוון יהיה לבן או כל גוון פסטל אחר.

אם אתם מחפשים משהו יותר מודרני, לכו על כיסאות בר שהפרופילים שלהם עשויים מאלומיניום והם משדרים מראה נקי. כמו כן, חפשו כיסאות בגווני צבע קלאסיים כמו שחור או בז'.

צבע הוא חלק מההרמוניה במטבח

אחד הדברים הכי חשובים בבחירת כיסאות בר יוקרתיים הוא כמובן הצבע. לצבע יש משמעות הן על סגנון העיצוב והן על המראה הכללי.

אם אתם אנשים שאוהבים קלאסיקות, לכו על גוונים שאי אפשר לטעות איתם כמו שחור, לבן, בז' או אפור.

אם אתם מחפשים להכניס צבע לתוך המטבח שיקפיץ את המראה שלו, נסו כיסאות בגווני פסטל או בגוון ייחודי כמו אדום למשל, שיכול לשדרג כל חלל מודרני.

בגלל שמדובר בפריט יחסית קטן בחלל המטבח, הצבע שלו יכול להיות מאוד משמעותי ולהכניס באופן מדויק את הייחודיות שהייתה חסרה לכם עד עכשיו.

בוחרים מרקם יוקרתי ופרקטי

מעבר לסגנון ולצבע, קיים גם הנושא של מרקם. כשמדברים על מרקמים בכיסאות, מדברים על החומר שממנו עשויים המשענת והמושב.

ניתן למצוא כיום כיסאות במרקם קשיח שקל לניקוי או במרקם של בד, בין אם זהו בד חלק ומודרני או קטיפה יוקרתית.

בעת הבחירה, קחו בחשבון את האנשים שהולכים לשבת בכיסאות האלו. אם מדובר על ילדים, לכו על מרקם שקל לנקות. אם מדובר באנשים מבוגרים, אתם בהחלט יכולים להתפרע עם הבחירות שלכם וללכת על בדים במראה ייחודי.

לא מתפשרים על נוחות

בסופו של דבר, החלק הכי הכי חשוב בכיסאות הבר זו הנוחות. כשכיסאות הבר נוחים, הם יגרמו לאנשים בבית לרצות לשבת עליהם והפינה הזו של האי במטבח תהפוך לאחת הפינות הכי אהובות בבית.

לכן, לפני הרכישה, שבו על הכיסאות, נסו אותם ורכשו רק אם הם באמת נוחים עבורכם. אם אתם רוכשים אונליין, חפשו המלצות על הכיסא, זה בהחלט יעזור לכם להבין את נושא הנוחות.

לסיכום, רכישה של כיסא בר יוקרתי עושים לאחר שקלול של מספר פרמטרים יחד: סגנון עיצובי, גוון צבע, מרקם המשענת ואזור הישיבה ולבסוף הנוחות של הכיסא.

כסא בר

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!