עיצוב מטבחים כפריים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

יש שמועה שאנחנו ממש לא אוהבים שמטבחים כפריים יצאו מהאופנה. לכן, החלטנו לכתוב מאמר שיעזור לכם ליצור מטבח כפרי אבל עם טאץ' עכשווי ומגניב שלא יראה כמו של "סבתות". בעולם קיים טרנד של מטבחים כפריים אבל גם מודרניים ומינימליים שקורה באמצעות שימוש של קווים פונקציונליים וברורים. אם אתם אוהבים את הטרנד הזה, אתם לא צריכים ללכת רחוק. מטבח כפרי יכול לעבוד מעולה בסביבה אורבנית ואפילו להוסיף אלגנטיות, סגנון ודקורטיביות. 

אז מה אתם צריכים בשביל לייצר מטבח בסגנון כפרי? הנה כל התורה מפי חברה לייצור מטבחים כפריים. 

 

שימוש בחומרי גלם חסרי יומרה ביצירת המטבח הכפרי שלכם:

מטבח כפרי הוא לא מטבח מיושן. זה נכון שבלא מעט קטלוגים או סרטים אנחנו יכולים לראות מטבחים כפריים וישנים שמשמרים את המראה ה"מיושן" כחלק מאמירה מסוימת, אבל חשוב להבין שחומר ממנו עשוי המבנה הוא מה שגורם לעיקר המראה והעיצוב.
אם אתם ממש ברי מזל, אתם חיים בבית עם תקרות שמשלבות קורות עץ חשופות או תקרות מקומרות ואז הרבה מהאווירה בבית כבר נעשה עבורכם. נכון גם לגבי רצפות פסיפס מגניבות או רצפת עץ. גם שילובי אבן בקירות, כל אלו מהווים בסיס להתאמה מעולה של מטבח בסגנון כפרי אך כמובן לא חייב.

 

עץ משוחזר לא צבוע או מעובד

עדי חליפה נגרות עילית אוהבת להשתמש בפרטי ריהוט שעשויים מעץ משוחזר. הגימור טבעי, גולמי ולא מטופל או אולי צבוע בכתם עץ צבעוני. רהיטי אורן בצבעי לבן שמנת או ירוק הם טרנד מטורף שיישאר איתנו עוד שנים רבות. בכלל, מטבחים כפריים בשילובים עם לבנים ובהירים הם הימור בטוח. השילוב של חמימות העץ עם הפונקציונליות של הצבעים הבהירים היא הצלחה מסחררת שאף פעם לא יוצאת מהאופנה ולא נמאסת. לפחות לא עלינו.  

 

אביזרים ומוצרים משלימים בסגנון כפרי

תנורי גז, כיריים, כיורים ואפילו קולטי אדים עוזרים לנו ליצור את האווירה הכפרית שאנחנו מייחלים לה. אבל מעל לכל ספק הכי חשוב במטבח כפרי היא פינת העבודה לבישולים וההכנות. באופן מצחיק, מטבחים כפריים יודעים להוציא את המיטב מהמראה שנראה הכי תועלתני לכאורה, לפיו הנוחות היא הזוטה והנראות מקבלת את המקום הראשון.
בעצם המטבח הכפרי מאפשר לנו אסתטיקה מדהימה ואותנטית ובנוסף לכל גם שימושית וריאלית שהרי כל הקסם של המטבח הכפרי הוא חוסר היומרה והכנות שבו ולעל אף ה"התאמצות" בעשייתו וההרכבה שלו בתוך בית מודרני, מעצב מטבחים טוב ישמור על ההרגשה וה"פיל" הזה. 

 

לסיכום 

מטבחים כפריים לא נעלמו לשום מקום. הם עושים קאמבקים בכל מקום כולל בקטלוגים הכי גדולים בארץ ובעולם. לדעתנו, משהו באותנטיות, בגולמיות ובכנות של המטבחים האלה הוא הקסם שלו. פרקטיקה וכנות של מרחב – זו הסיבה שאנחנו כ"כ אוהבים עיצוב בעצם. 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!