עיצוב פינת הקפה המושלמת

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

בלב כל בית נמצא המטבח, המקום בו יצירות קולינריות מתעוררות לחיים ובני הבית נהנים מזמן איכות משותף, בין אם על ארוחה טובה ובין אם על כוס קפה איכותית. ואם בכוס הקפה עסקינן, אף מטבח לא יהיה שלם ללא פינת הקפה המושלמת. איך יוצרים את פינת הקפה האידיאלית במטבח המעוצב שלכם? יש לנו כמה טיפים.

 

בחירת המיקום 

השלב הראשון בעיצוב פינת הקפה הוא בחירת המיקום עבורה. באופן אידיאלי, אפשר ליצור מעין גומחה קטנה, הרחבה למשטח העבודה או לתכנן פינת קפה ייעודית במקום מוגדר במטבח. לכאן או לכאן, המיקום צריך להיות נגיש ונוח, מתאים לאירוח ולפינוק עצמי ועם מספיק מקום כדי לכלול את מכונת הקפה הביתית, הקפסולות האהובות עליכם, כוסות קפה, וגם כמה פינוקים שתגישו בצד, ממש כמו בבית קפה אמיתי. 

 

פתרונות אחסון מותאמים

בפינת הקפה המושלמת יש מספיק מקום אחסון עבור כל מוצרי הקפה שלכם. כאן נגרות בהתאמה אישית יכולה לספק פתרון מושלם ולהבטיח שכל פולי הקפה, הקפסולות ואביזרי הקפה שלכם יאוחסנו בצורה אופטימלית שמשלימה את עיצוב המטבח. אתם יכולים לשלב מדפים פתוחים או ארון עליון מלוטש שישמור על האסתטיקה של המטבח, כמו גם על מוצרי הקפה שלכם נגישים. 

 

בחירת מכונת הקפה 

גולת הכותרת של כל פינת קפה אולטימטיבית – מכונת הקפה. יש המון אפשרויות שעומדות לרשותכם והבחירה תלויה בהרגלי שתיית הקפה שלכם. האם אתם מעדיפים קפה טרי שנטחן במקום או את הפשטות והקלות של קפסולות? האם אתם נהנים מכוס קפה הפוך או ששוט של אספרסו יספק אתכם? בהתאם להרגלי הקפה בחרו במכונת הקפה המתאימה. 

 

פולי קפה וקפסולות

אם כבר השקעתם, אז לכו עד הסוף ושדרגו את חוויית הקפה שלכם עם פולי קפה טריים, תערובות מיוחדות וקפסולות איכותיות ממותגי קפה מובילים. באתר בורשטיין קפה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי קפה איכותיים שיגרמו לכל אירוח להרגיש כמו פינוק, וירימו את המורל בכל בוקר, בעזרתה של כוס קפה איכותית שתגרום לכם להתענג על כל לגימה שאתם לוקחים. 

 

וכמובן, איך אפשר בלי טאץ' אישי

הכניסו טאץ' אישי לפינת הקפה שלכם באמצעות אלמנטים עיצוביים. מספלים מיוחדים ועד ליצירות אמנות הקשורות לעולם הקפה, צרו אווירה מיוחדת שמשקפת את האישיות שלכם עם צבעים וטקסטורות שיתאימו לעיצוב המטבח ויגרמו לפינה הקסומה שלכם להיראות ולהרגיש כמו בית קפה מעוצב ומיניאטורי בלב המרחב הביתי.

ומה שהכי נפלא הוא שיש המון שותפים לדרך שתוכלו להיעזר בהם, כדי להפוך את החזון על פינת הקפה המושלמת למציאות!

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!