שולחן צד – הרהיט הבא שלכם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

לא מעט מאתנו מחפשים ריהוט פסטורלי וייחודי שיכניס אווירה אחרת. בין אם מרגיעה יותר, ובין אם מעוצבת יותר, חשוב שתהיה גם פונקציונלית. כך שכל ריהוט שאתם מכניסים הביתה אפילו אם זה סלון או שולחן צד חשוב שיהיה גם פרקטי מאד. מהם חומרי הגלם המתאימים, איך מתאימים לעיצוב הכללי ובכלל, מאיפה מתחילים לבחור? הכל במאמר שלפניכם.

 

שולחן צד – שלא תטעו, הוא מרכזי מאד

כשאנחנו מדברים על שולחן צד אנחנו מדברים על הרבה יותר מעוד ריהוט מעוצב לסלון. לשולחן צד יש תפקיד מרכזי ומהותי בסגנון שהוא מביא לחלל בו הוא נמצא ועל כן גם חשוב לדעת איך לבחור אותו.

עבור שולחנות צד יש מגוון של סגנונות זמינים. אם תבחרו רק באחד מהם, אתם יכולים להפוך את כל התהליך במקום לחוויה נעימה, למשימה מאתגרת ואף מאתגרת מדי.  כדי שבאמת תוכלו לבחור את השולחן הנכון, היצמדו למספר צעדים בסיסיים:

  • בדקו מידות

הדבר הבסיסי ביותר שעליכם לוודא הוא מידות. בין אם אתם רוכשים שולחן צד ובין אם אתם רוכשים ריהוט אחר, קחו מידות של החלל שבו אתם מעוניינים להציב את הריהוט. כך לאחר שתקבלו את הרהיט, הוא יכנס באופן מושלם למיקום שייעדתם לו.

  • וודאו שגובה השולחן מתאים לספה שלכם

שולחן צד יכול להיות גבוה יותר מהספה, או מעט נמוך יותר אפילו. הכל עניין של גובה הספה, הצרכים שלכם וגם הגישה העיצובית שלכם. באופן כללי מומלץ שגובה השולחן יהיה בטווח של 5 ס"מ משני הצדדים של גובה זרועות הספה. או בטווח של 5 ס"מ משני הצדדים של גובה הכרית, בזמן ישיבה, בהנחה ואין לספה זרועות.

  • גוונו בצורות שולחנות הצד

שולחן צד לא חייב להיות בצורה אחת בלבד. אנחנו עידן דינמי ומודרני שיש בו מגוון של סוגים לבחירה ושולחנות צד יכולים להיות עגולים, מרובעים, מעוקלים, אליפטיים ואיכותיים באותה המידה. הדבר היחיד שחשוב לשים לב אליו הוא הבטיחות של השוהים במקום. שלא תהיינה קצוות חדות מדי, ושיהיה קל נעים נגיש ונוח להשתמש בשולחן.

 

שולחן צד – מה טרנדי כרגע?

בכל שנה ועונה ישנם שינויים אופנתיים חדשים בריהוט, ממה שכמו בביגוד. אפשר לשים לב לאופנה ולהתנהל על פי צו האופנה גם בריהוט, ואפשר פשוט ללכת על מה שאוהבים. חשוב לזכור שיש לרכוש שולחן צד חזק, עמיד, קל לתחזוקה שמשתלב נהדר בעיצוב הקיים. אפשר להוסיף לו גם צמחיה מלאכותית או פריטי נוי אחרים שישלימו את האווירה הפסטורלית.

בכל מקרה שבו תצטרכו, תמיד ישנם קטלוגים דיגיטליים איכותיים וגם את אנשי המקצוע המבינים בתחום להיוועץ עמם, ולקבל הכוונה מדויקת ומותאמת ברמה האישית. כי אחרי הכל, אתם לא בוחרים עיצוב שתחליפו בעוד מספר ימים אם כי עיצוב שיהיה לכם גם פונקציונלי וגם נעים בעיניים ובהרגשה לשנים טובות רבות וארוכות.

 

חברת מג'יק מומנטס נולדה בשנת 2003 מתוך אהבה למקצוע ולאנשים. השילוב של האהבה הזאת יוצרת הנגשה אמיתית ומרגשת של שיווק מוצרי נוי בסיטונאות לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי בפריסה ארצית ועם שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי. ביחד, נוכל להגשים לכם את החלומות ולהפוך את הבית או בית העסק למקום שתמיד רציתם לשהות בו.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!