תמונות קיר – כיצד לשלב עם עיצוב המטבח בצורה נכונה?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא אחד החללים הדומיננטיים ביותר בבית, שזוכה לפרשנות עיצובית מסוגננת ולחשיבה פונקציונאלית עד הפרט הקטן ביותר.

זה המקום בו רוקחים מטעמים, סועדים ואפילו מארחים ובשנים האחרונות הודות לקדמה הטכנולוגית וליכולות התכנון המרשימות, שימוש בחומרי גלם משובחים ומעוף יצירתי, ניתן לעצב מטבח בהתאמה אישית מהסוג שיהיה נעים לפעול בו וגם ייראה נפלא.

בבואכם לעצב את המטבח יש לקחת בחשבון את הצד הוויזואלי שמשפיע על האווירה ועל האסתטיקה כשיש כל כך הרבה סגנונות אופציונאליים מהכפרי דרך המודרני ועד התעשייתי ושלל פיצ'רים שמייעלים את העבודה במרחב כמו גם מאפשרים שמירה מופתית על סדר וארגון.

לאחר שביססתם את התכנון של המטבח, הגיע הזמן לחשוב על הפרטים הקטנים, הדקורטיביים, שעושים הבדל גדול בחלל! מהוספת ואזות עם פרחים דרך פסלים אומנותיים ועד תמונות קיר.

תמונות שמוסיפות נופך קסום למרחב, נגיעות של צבע ועניין וויזואלי מרתק, שמושך את תשומת הלב.

קיים היצע מסחרר של תמונות שיכולות להפיח חיים לקירות החדר, לתחום את המרחב, לטשטש מוקדים בעייתיים ולהאיר מחדש את החלל באור אחר.

לפניכם מספר פרמטרים לבחירת תמונות קיר שיתרמו למטבח ולמה להתייחס בבחירתן ובתלייתן:

 

שאלה של סגנון

הסגנון קובע וכדאי לשמור על סינרגיה בין סגנון המטבח לגנון האומנותי הנבחר וכך למשל, אם עצבתם את המטבח בשיק סקנדינבי אולי תרצו תמונות שתואמות את אותו הסגנון מבחינת הקפדה על פרטים, נגיעות רכות, צבעוניות מעודנת ואם למשל, בחרתם לתכנן מטבח מודרני אולי תרצו תמונות שמשקפות את הסטייל הזה. אפשר כמובן ללכת גם על אסטרטגיה הפוכה של ניגוד שיוצר עניין חזותי – תמונות במראה נקי מינימליסטי על רקע מטבח ססגוני ונועז.

 

סוד הצבעוניות

בכל הנוגע לצבעוניות, תפקיד התמונות הוא לרוב להוסיף נגיעה של צבע על אחת כמה וכמה למטבח בצביון מונוכרומטי. אפשר לבחור תיאום צבעים.

לדוגמא: אם המטבח על טהרתם של הצבעים שחור ולבן אפשר לבחור מטבח בצבעים דומים או ללכת על צבעוניות פסטלית שממשיכה את הקו הנקי או לבחור בשיק דומיננטי של צבעוניות עזה ובוהקת. כנ"ל לגבי הגימור – מטאלי או מאט ולהחליט אם להמשיך בצביון דומה או מנוגד.

בחרו ערכת צבעים אחידה ותוכלו לשחק עמה בהרמוניה או בניגודיות, לפי בחירתכם והעדפתכם.

 

קסם האלמנטים

אופציה נוספת היא לחבר בין המוטיבים החוזרים בחדר לאלה של הציורים כמו למשל ברמת הדפוס. הדפסים גראפיים בסגנון פופ ארט או אלמנטים בוטניים או במטבח בעל מראה סולידי, מאופק ושקט להוסיף ציורים או הדפסים בעלי אלמנטים בולטים בנוכחותם. אפשר לתקשר גם מוטיבים מתוך העשייה והפעילות בחדר על גבי היצירות.

 

גדול או קטן?

בחרו קיר שיתאים לתליית התמונות והחליטו בהתאם לשטח הפנוי וכן לגודל החלל על קנה המידה של התמונה ביחס לקיר ולמרחב כולו. הימנעו מהשתלטות התמונה על החלל ועם זאת, אינכם גם רוצים לבחור ציור שכמעט לא ייראה לעין המתבוננת וייעלם במרחב הכולל.

ניתן לשלב מספר תמונות כמו פסיפס או קולאז' על גבי קירות המטבח והימנעו בכל מקרה מצפיפות יתר וגודש וויזואלי.

בחדרים צפופים יתכן שתעדיפו ציורים ללא מסגרות בעוד במרחבים רחבי ידיים בהם יש מקום ורוצים לייצר מוקד מעניין אפשר לבחור מסגרת דומיננטית בנוכחותה.

 

נוסחת העמידות

בבחירת הדפסים חשבו על נושא העמידות בפני הרטיבות והלכלוך הפוטנציאליים יותר בחלל שוקק חיים דוגמת המטבח ובדקו שארתם רוכשים יצירה בעלת עמידות גבוהה מבחינת איכות או כזו שניתן לשמר ולתחזק בקלות ואם צריך אולי להוסיף גם שכבה נוספת של אטימות.

תמונות קיר

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!