תקינות צנרת המים במטבח, זה הדבר הכי חשוב

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא הלב הפועם של כמעט כל בית בישראל. כולם אוהבים להריח את ריח הבישולים, כולם מרגישים בבית כאשר יש להם את המקום, את המרחב הנעים והנוח, להכין כל מה שהם אוהבים לאכול. אם אתם בוחרים לשפץ את המטבח זה נפלא, זה אומר שהבית שלכם חשוב לכם ושאתם הגעתם לרגע בו אתם יכולים להשקיע את הכסף הדרוש כדי להביא את הבית למקום בו הייתם שמחים לגור.

עם כל השמחה, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר ניגשים לתהליך של שיפוץ מטבח, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם את כל מה שאתם עלולים, בטעות, לשכוח.

 

קודם כל, חשוב לפנות למי שיכול לעזור לכם לעצב את המטבח נכון

לתכנן את השיפוץ של המטבח, זה בראש ובראשונה להבין את הצרכים שלכם. איך נראית ההתנהלות בבית שלכם, מה בדיוק הדברים שחשובים לכם יותר מכל? יש מי שאוהבים כשיש הרבה מגירות איחסון, יש אחרים שמעדיפים לפנות את החלל לטובת פינת ישיבה. יש מי שצריכים להפריד את הכיור הבשרי והחלבי, לעומתם יש מי שאוהבים לבצע את כל העבודה במשטח אחד. לכן, חשוב לפנות לאנשי מקצוע שידעו איך להתאים את המטבח החדש שלכם אליכם.

 

הבטיחות מעל הכל

זה לא משנה אם המטבח נראה טוב, אם הרהיטים מתאימים לחלל במדויק ואם יש לכם משטחי עבודה גדולים, כל עוד אתם לא בטוחים. זה קל להישאב לפרטים ולשכוח את התמונה הגדולה, אבל אתם לא יכולים לקבל החלטה לשפץ את המטבח שלכם בלי להתייחס לכל הגורמים שעלולים לפגוע בביטחון שלכם. בדיקות של מצב מערכת הגז, בדיקה מקצועית של מצב החשמל במטבח, אלו רק חלק מהפעולות שחשוב להקפיד עליהן לפני שאתם פונים להיכנס ולהתחיל לבשל במטבח החדש .

 

מה זה מז"ח ולמה אתם חייבים לדעת מה זה

בין היתר, אתם חייבים לוודא כי אנשי מקצוע מעולים בוחנים את מערכת הצינורות במטבח שלכם. מז"ח הוא כלי מיוחד, אותו ייצרו מסיבה אחת: למנוע זרימה הפוכה במערכת המים. אמנם אנחנו רגילים לכך שהמים מגיעים לכל אחד הביתה, אבל האמת היא כי מאחורי הפעולה הפשוטה הזו של פתיחת הברז, עומדת מערכת מורכבת שתפקידה הוא להעביר את המים המתוקים ממערכת המים העירונית, ישירות אל הברז שלכם. המים המלוכלכים ממשיכים משם למערכת נפרדת, היא מערכת הביוב כמובן. במקרים מסוימים, בגלל הפרש לחצים וכשלים טכניים בתוך המערכת, עלולה להתרחש זרימה הפוכה, כך שהמים המזוהמים יזרמו חזרה למערכת המים המתוקים של העירייה. תופעה מהסוג הזה היא לא רק כשל טכני, אלא מדובר על מה שיכול להביא לזיהום ולמפגע בריאותי בעל השלכות כבדות.

 

על פי החוק, גם אתם מחויבים בהתקנת מז"ח

כמו שכבר הבנתם, התקנה של מזחים היא צעד שיכול להציל חיים, לא פחות. בדיוק בגלל זה, מדינת ישראל קבעה על פי חוק, כי בכל משק בית חלה חובה חוקית להתקין מז"ח. הדבר נכון גם על בעלי עסקים ועל משקים חקלאיים. כך שגם אתם צריכים לוודא, לאורך תהליך השיפוץ, כי יש מי שיבוא להתקין מז"ח גם בצנרת שלכם.

 

לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לביצוע העבודה

הצנרת היא מערכת מורכבת, רגישה וכזו שמשפיעה על כל דיירי הבית ללא הפסקה. במידה ואתם משפצים את המטבח שלכם, במידה ואתם מבינים כי הגיע הזמן להתקין מז"ח, תמיד טוב לבחור באנשי המקצוע המתאימים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!