עיצוב המטבח – עולם חדש

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ברוכים הבאים לעידן המטבח החדש. לא עוד חדר חבוי בבית שנכנסים ויוצאים ממנו תוך רגע, אלא המקום המעניין ביותר בבית. המטבח המודרני הוא חדר חוויתי, שבו מנסים טעמים חדשים ונהנים משיחה טובה.

המטבח של פעם היה פונקציונלי: מקום שבו מבשלים, אוכלים ויוצאים. אבל העיצוב של היום מוסיף על האלמנטים הפרקטיים גם תוספות נוחות ומזמינות שהופכות את המטבח ללב הבית.

המעבר למטבח שנועד לשרת את בני המשפחה יותר מרק בישולים, הגיע בעקבות אורח החיים המודרני. בישול ארוחות משפחתיות ואירוח חברים הפך להיות חוויה המתחילה עוד בשלב ההכנה המשותפת של הארוחה. כאשר המטבח מעוצב ומזמין ניתן לעבוד על הארוחה ביחד ולשוחח בנינוחות וללא לחץ לעבור לחדר אחר.

המטבח של פעם היה פונקציונלי: מקום שבו מבשלים, אוכלים ויוצאים. אבל העיצוב של היום מוסיף על האלמנטים הפרקטיים גם תוספות נוחות ומזמינות שהופכות את המטבח ללב הבית.

איך הופך העיצוב המודרני את המטבח למקום הנכון להיות בו בבית? הנה כמה טיפים לאימוץ במטבח שלכם:

ארונות מטבח: מכילים ומסתירים

בדיוק כפי שאתם לא בוחרים ארונות לבית רק לפי גודל האחסון שבהם, כך גם במטבח הבחירה נעשית בצורה עיצובית מחושבת. הארונות המודרניים במטבח לא מכילים רק מוצרי מזון וכלי אחסון, אלא יכולים לשמש גם כאזורי מסתור לחלק מהכלים החשמליים בבית. כפי שמייבש הכלים לימד את מתכנני המטבחים לפנות לו מקום של קבע בתכנון השטח במטבח, כך גם כלי מטבח נוספים תופסים להם אט-אט מקום של קבע במטבח.

היום כבר לא נדיר למצוא מיקרוגל המחופה באחת מדלתות הארון, ואף מיקסר הנשלף מהארון על גבי מסילה ייעודית. תכנון מקדים של ארונות הבית לפי הצרכים האמיתיים שלכם במטבח יאפשר להשאיר את המטבח נקי מפריטים כבדים התופסים מקום, ויציג לראווה קו עיצובי נקי ואחיד.

בעיצוב הארונות נמנעים מהצבה של מדפים בחלקים התחתונים של הארונות, מתוך הבנה של כללי הארגונומיות והגישה אליהם. התחשבות במבנה גוף האדם ובבריאות הם חלק בלתי-נפרד מבנייה חכמה ונכונה של ארונות המטבח.

את מקומם של המדפים התחתונים ממלאות היום מגירות הנשלפות לשיא אורכן. המגירות הארוכות יוצאות החוצה במלוא עומקן ומאפשרות גישה קלה אל הנמצא בהן. כך גם אפשר לנצל את השטח שלהן ביעילות ואין צורך בכיפוף מתמשך של הגוף לצורך חיפוש במה שיש בהן.

 

גולת הכותרת של המטבח

כמו בכל חדר מעוצב היטב, אלמנט אחד תמיד מושך את תשומת הלב אל לב לבו. במטבח, זוהי עמדת התנור והכיריים, ומעליה, גולת הכותרת של המטבח, קולט האדים. עם ראש כסוף או כעמדה עם זכוכית, קולטי אדים מעל עמדת הבישול ממרכזים אליהם את תשומת הלב ומקנים למטבח חזות מתוחכמת ומקצועית.

קולט האדים הוא גם זה שמאפשר את התחושה הנינוחה במטבח. הוא מטהר את האוויר מעל עמדת הבישול ומסלק את האדים וריחות הטיגון במהלך העבודה. הפעילות היעילה של קולט האדים עוזרת למבשלים ולסועדים ליהנות מהשהייה במטבח.

לעומת עיצוב מטבח רומנטי בסגנון פרובנס שעל מנת להשיגו נהוג לשלב בין צבע לבן לחיפויי עץ בגימור חום, מטבחים מודרניים שבהם הצבע השולט הוא לבן לא יכילו שום אלמנט של עץ.

מטבח דינאמי

המטבח הוא אזור רב-תכליתי. רגע אחד אנחנו מבשלים בו, ורגע לאחר מכן נשב לשוחח בו עם חברים על כוס קפה. המטבח החדש מצליח להכיל את כל האפשרויות האלה במהירות בזכות עיצוב המתבסס על אפשרויות דינמיות.

במה זה מתאפיין? בנגישות מהירה לכלי העבודה ובמהירות הפינוי שלהם. מה שהיה נחלתן של מסעדות בלבד, שבהן המקום מצומצם והמטלות מרובות, הפך לרעיון מחייב במטבח הביתי. המטרה במטבח הדינמי היא ליצור גישה מהירה לכלי העבודה, כמו סירים, כלי בישול, כלי חיתוך, מכשירי חשמל ועוד, ופינויים באופן מהיר וקל, בין אם בניתוק ובין אם בהחזרה מהירה לאחסון נגיש.

אחד מהעקרונות האלה מיושם לא רק במישור הפיזי, אלא גם באימוץ הרעיון מבחינת ריחות ואוויר. במטבחים בהם מותקן קולט אדים ניתן לשמור על הדינמיות של המטבח באופן מתמשך. האוויר מיטהר בזמן העבודה, ואפשר להמשיך לשהות במטבח גם לאחר העבודה. האדים והריחות מפונים מהר ואין צורך לעזוב את המטבח כדי להמשיך להתקין בו את הארוחה או כדי לאכול בו בנינוחות.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!