מטבח כפרי מודרני – חמימות אווירה ונוחות

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

השם מטבח כפרי לא חייב להטעות אתכם, כי מצד אחד עיצוב כפרי משדר חמימות ביתית, אבל הוא מאובזר במוצרי חשמל מודרניים שנמצאים בקדמה. למעשה השילוב של מטבח כפרי והטכנולוגיה המתקדמת, הביאה לעולם את סגנונו של מטבח כפרי מודרני. הכוונה היא שמטבח זה נעשה בו שימוש גם באלמנטים אותנטיים שמיוחדים ומאפיינים לסגנון הכפרי אבל גם שימוש בטכנולוגיה שמביאה עימה נגישות טובה ונוחות בעת הבישול והאפייה במטבח. מי שמתמחה בתכנון של מטבח מודרני כפרי, יודע לתכנן שילוב מנצח בסגנון זה. מי שנמצא הרבה במטבח ואוהב לבשל ולאפות, יודע כי אם המשטח אינו רחב דיו או גדול, פרט חשוב זה, יכול לעכב את מלאכת הבישול ובמיוחד את היצירתיות במטבח. זו הסיבה כי מטבח כפרי שמציע גם את הפן המודרני, חייב שיהיה פונקציונאלי שיש לצד העיצוב.

יש לציין, כי הסגנון של מטבח כפרי מודרני, מאופיין בארונות מטבח כדולים אשר יכולים להכיל הרבה סירים גדולים וכן, כלים לאוכל הכוללים גם את הכלים החגיגיים לארוחות חג ושבת. יש לקחת בחשבון כי הארונות של מטבח כפרי בסגנון מודרני, מתוכננים בסדר מסוים, לארונות קיימים מתקני הרמה מתקדמים ופתרונות אחסון נפלאים, אשר ניתן למצוא בקלות את הפריטים. אז אחסון, נגישות ונוחות  הן מילות המפתח בתכנון של מטבח כפרי מודרני. ניתן למצוא גוונים שונים של מטבח כפרי שהוא גם מודרני לפי הקדמה של היום. למשל, גוונים של שמנת ועץ, מטבח לבן או מטבח שמיוצר מעץ טבעי, ציפוי פורמייקה וגוף סנדוויץ' שהוא זול יותר ועוד.

בחירת אביזרים למטבח חייבת להיעשות בהתאם לסגנון בו מעוניינים ובהתאם לסגנון העיצוב השלט במטבח

מטבח כפרי מודרני – ניקיון קל

יש לציין כי מטבח כפרי מודרני קל לניקוי היות ודלתות הארונות עשויים מחומרים שמאוד קל להעביר עליהם ניגוב קל. כך שתוך זמן קצר, המטבח יהיה נקי ונעים יהיה לשהות בו או אפילו להביט בו. גם המגירות של מטבח זה, נסגרות בטריקה שקטה. ניתן לראות אלמנטים נוספים שרק יוסיפו למטבח הכפרי, כגון ווילונות ואלמנטים בגווני האדמה, עיטורי פרזול מברזל כגון הידיות של הארונות והמגירות, ברזים מפליז או נחושת וכיור מאבן טבעית והרי לכם מטבח כפרי מודרני עם כל הנוחות שבעניין. כאשר יגיעו אליכם אורחים, הם לא יוכלו להתעלם מהמטבח המדהים שלכם.

התכנון של מטבח כפרי בסגנון מודרני הוא שיוכל להכיל משפחה שלימה. המטבח הוא לב ליבו של הבית ושוקק חיים. התפקוד של מטבח זה יהיה יעיל ונוח. הצירים בארונות המטבח הם חזקים ולא יתקלקלו במהרה, כי אם יחזיקו מעמד לשנים רבות. מטבח שהוא כפרי/מודרני, מכיל יותר פרטי נגרות, אך עדיין בעיצוב נקי והמחיר שלו הוא ידידותי יותר. אם גם אתם החלטתם על רכישת מטבח כפרי מודרני, מומלץ להגיע לחברות ממטבחים מוכרות, על מנת להתרשם מאולם התצוגה, מהמחירים ומהעבודה. יש להשוות מחירים בין כמה חברות, כך שתוכלו לקבל אינדיקציה מתאימה, כך שניתן יהיה להתכונן מבחינת התקציב.

כיצד לבחור וילונות מתאימים כחלק משדרוג המראה הכללי של הבית והמטבח

מטבח כפרי מודרני – שילוב מנצח של ישן עם חדש

ישנם אנשים שאינם יכולים להיפרד מהמראה הישן, הנוסטלגי והכפרי של מטבח, אבל מצד שני הם לא יוותרו על המודרני והכוונה היא לא לעיצוב, כי אם לנוחות. יש לציין כי מטבח כפרי מודרני אינו כבד במראה או בחומר הגלם או עמוס ועשיר כמו מטבח כפרי בסגנון בפרובנס, אך הוא מטבח מדהים ביופיו, בעל קווים נקיים, מכיל את כל האלמנטים המיוחדים של חמימות ביתית, אך יש בו את כל מה שצריכה עקרת בית לבשל או לאפות. הפתרונות המודרניים לנוחות במטבח וכן, התכנון המדויק של מטבח כפרי מודרני, גורם לכל מי שמחפש מטבח בסגנון זה לרכוש אותו.

מי שמומחה בתכנון מטבח כפרי מודרני, יתכנן את ארונות המטבח כך, שניתן יהיה לשלוף מהם כל דבר בקלות. ישנם כל מיני מוצרי חשמל שיש לשלוף בקלות כגון מעבד מזון, מיקסר וכדומה, מה שיקל על מי שמשתמש במטבח לעבוד בו בקלות. גם טוסטר אובן או מיקרוגל, יהיו באזורים ייעודיים ונוחים לגישה. למעשה מטבח כפרי עם הטכנולוגיה המודרנית, מאפשר לכל מי שמשתמש בו, להעביר את הזמן במטבח באופן הכי נעים, כך שניתן יהיה להשתמש במכשור ובטכנולוגיה בכי מודרנית, אם בגלל עיצוב הארונות והמגירות, המכשור החשמלי ועוד.

בתכנון מטבח כדאי ומומלץ לערב אדריכל מקצועי אשר יעזור ליצור את המטבח המושלם, הן מבחינה תפקודית והן מבחינת המראה והעיצוב.

טרנד חדש ישן בעיצובים של מטבחים כפריים מודרניים

למעשה מטבח כפרי מודרני, מהווה טרנד ישן חדש שהוא המילה האחרונה בעיצוב מטבחים. החזון של מעצבי מטבחים התגשם במאה הנוכחית, היות ומצד אחד מטבחים כפריים, משדרים בעצם חמימות וביתיות, כך שמדובר בשילוב מנצח של מטבחים של פעם שמאובזרים בציוד טכנולוגי חדש וכן באחסון ונוחות בגישה  נוחה לכל כלי הבית, המכשור החשמלי ועוד. ישנם הרב אנשים שמחוברים יותר לעיצוב פשוט של בית ולכן מטבח כפרי מודרני יכול להיות מעולה עבורם. השימוש הוא בעיצוב נקי שכולל ריהוט פשוט, ארונות ללא גימורים מיוחדים, גוונים קלאסיים ואפילו קצת דהויים ודקורציה מיוחדת בסגנון כפרי.

לסיכום – אם הסגנון הכפרי והרומנטי מתאים לכם, החדשות הטובות הן, שניתן לשלב את שני הסגנונות יחד. הסגנון  הספציפי הזה, שנשמע אקלקטי משתלב יפה בין כפר ועיר. הסגנון של המטבח ועיצוב הבית, אומר המון על מי שאתם, כך מי שבא אליכם לביקור, יכול לראות שביתכם עוצב בטוב טעם והמטבח במיוחד, מראה על האישיות שלכם. מי שסבור כי מטבח כפרי, מתאים לאנשים שגרים במושבים או בכפרים,  ומטבח מודרני , מתאים לאנשים עירוניים, יכול בהחלט לראות היום כי ניתן בהחלט לחבר בין שני הסגנונות של נוסטלגיה יחד עם מודרניזציה.  היום מעצבי המטבחים כבר תכנו ועיצבו מטבחים כפריים מודרניים שעיצבו במיוחד לכל אחד, לפי הצרכים והרגלי הבישול.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!