טיפים לעיצוב מטבח מודרני אפור לבן

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא בין החללים הכי משמעותיים בבית, אם לא המשמעותי ביותר. כל בית משתמש במטבח באופן קצת שונה, אך אין ספק כי כולנו מבצעים בו אינספור פעולות במהלך היום. בנוסף, המטבח הוא חלק מהותי בהיבט העיצובי כי הוא משתלב עם שאר הבית ולכן יש חשיבות רבה הן לתהליך התכנון והן למחשבה העיצובית. עיצוב מטבח בסגנון מודרני אפור לבן הפך לטרנד בתקופה האחרונה. מדובר באחת הבחירות הכי רלוונטיות לאמצע שנות ה-2000. צבעים אלו מזוהים עם רוגע ונראים קלאסיים ויוקרתיים. אפור ולבן הם צבעים ניטראליים שמוסיפים תחכום ואלגנטיות לכל עיצוב מטבח. הם משתלבים היטב עם חום ושחור וגם מספקים עיצוב מנוגד לכחולים וירוקים מרגיעים.

קיימים גוונים שונים של אפור כמו אפור יונה, אפור פחם, אפור אפר, אפור כסוף, או אפור צפחה. גוונים אלה משלימים ורודים בהירים, צהובים עליזים, חומי אדמה וטורקיז עז. גוונים בהירים יותר של אפור הם קלאסיים וזמינים בגווני אפור פלדה, שהופכים מטבח מודרני אפור לבן לדרמטי. ניתן לשלב צבעים אלו בכל עיצוב מטבח ולגרום לחלל להיראות גדול ומואר.

כל הסיבות לבחור בעיצוב מטבח מודרני אפור לבן

מדובר בעיצוב קלאסי שתמיד יהיה רלוונטי לאורך השנים. ניתן לעצב מטבח אפור לבן בכל מיני דרכים, כמו למשל לבחור ארונות לבנים ומשטח עבודה אפור, לשלב מכשירי חשמל לבנים עם מטבח שכולו אפור, ללכת על קרמיקה אפורה בתוך מטבח לבן מודרני ועוד. כן כדאי לשים לב לבחירת חומרי גלם פרטיים שיישמרו לנו לאורך השנים, יהיה לנו קל לנקות אותם ועמידים בפני כתמים, שריטות ולכלוך.

עיצוב מטבח אפור לבן

כדי להימנע ממראה משעמם, מומלץ לאזן את הצבעים האפורים והלבנים עם בז' מתאים או עם נגיעות צבעוניות. להשפעה נועזת יותר, עיצוב מנוגד של ארונות אפורים עם אריחים בצבע בהיר או חומרים אחרים כמו עץ או שיש יספקו תוספת מעניינת לעיצוב.

לעיצוב מטבח מודרני אפור לבן, גוונים אפורים בהירים משתלבים באופן הטוב ביותר עם גווני לבן ופסטל כמו ורוד וירוק, בעוד שאפורים כהים הולכים טוב עם גוונים בהירים יותר כמו זהב, ורוד או כחול כהה, כתום וצהוב. לבן, שמנת ובז' בהיר עם אפור שומרים על ניטרליות של ערכת הצבעים של המטבח שלכם תוכך כדי השגת תוצאות של עיצוב קליל ואופטימי.

עיצוב מטבח מודרני אפור לבן הפך לטרנד בתקופה האחרונה. מדובר באחת הבחירות הכי רלוונטיות לאמצע שנות ה-2000.

מטבח אפור לבן בעיצוב מונוכרומטי

ערכת צבעים אפורה ומונוכרומטית היא בחירה מושלמת לרעיון צבע המטבח שלכם. מומלץ לבחור בווריאציות עדינות בטקסטורות של אפור במהלך עיצוב בשילובי צבעי מטבח מונוכרומטיים, שילוב של גוונים בהירים וכהים עם אפור הוא שיטה יעילה להוסיף עומק למטבח.

ניתן לבחור גוון אפור ולהשתמש בגוונים שונים על מנת לעצב מטבח מודרני אפור לבן ולהשתמש בגוונים אלו למשטחים לארונות ולקירות. אפשרות אלגנטית נוספת היא שילוב אפור עם צבעים ניטרליים אחרים כמו לבן או בז'.

ארונות מטבח אפורים בשילובי צבעים

אפור הוא גוון ניטרלי ומתאים כמעט לכל הצבעים. הגוונים הפופולריים ביותר שמשתלבים עם ארונות אפורים הם ירוק, צהוב ולבן. כאשר מעצבים ארונות מטבח אפורים, במיוחד עיצוב ארונות מטבח אפור כהה, מומלץ לבחור בגוונים מנוגדים על מנת למנוע מהמטבח שלכם להיראות כהה.

אפור רך מנוגד לכחול בהיר, כתום או אדום עמוק. ניתן לשלב אותו גם עם צהובים רכים כדי להוסיף מראה מגובש. טרנד פופולרי הוא שילוב ארונות מטבח אפורים עם אלמנטים עיצוביים לבנים. טרנד נפוץ נוסף בעיצוב מטבח מודרני אפור לבן הוא שילוב גווני אפור ומשחק עם חומרים וטקסטורות. ורודים מושלמים לחמם את הארונות האפורים ולהפוך את האפור הכהה לפחות דרמטי.

ניתן לבחור גוון אפור ולהשתמש בגוונים שונים על מנת לעצב מטבח מודרני אפור לבן ולהשתמש בגוונים אלו למשטחים לארונות ולקירות.

מטבח מודרני אפור לבן בשילוב עץ

מטבח מודרני אפור לבן נראה קצת סטרילי, לכן מומלץ להוסיף תכונות עץ על מנת להפוך אותו לחלל חם. מטבח אפור בהיר נראה הכי טוב עם עץ חיוור. ארונות בצבע חום בהיר תואמים לקירות אפורים. אפור פחם כהה וגווני עץ עמוקים יוצרים עניין ויזואלי.

עם ארון עץ ואפור כדאי לבחור במשטח גרניט לבן. למראה מודרני ושיקי ניתן לבחור בארונות עץ עם משטחים אפורים, ארונות עיליים וקירות. לכו על מטבח מודרני אפור לבן עם צבע עץ כהה מודגש בחלק התחתון.

משחקי צבעים

מומלץ להשתמש בגוונים משתנים של אותו גוון אפור בהיר למראה אחיד, ולשלב אי של עץ טבעי כדי לשבור את עוצמת האפור.

ניתן להשתמש בטקסטורות וצבעים שונים של ריצוף ויניל עץ ליצירת אזורים נפרדים במטבח מודרני פתוח.

מטבח מודרני אפור לבן נראה קצת סטרילי, לכן מומלץ להוסיף תכונות עץ על מנת להפוך אותו לחלל חם. מטבח אפור בהיר נראה הכי טוב עם עץ חיוור.

כמה יעלה לי לתכנן או לעצב מטבח מודרני אפור לבן?

יש כמה מרכיבים עיקריים המשפיעים על העלות הסופית של מטבח מודרני אפור לבן. המרכיב הראשון הוא גודל המטבח. ככל שהמטבח גדול יותר, המחיר שלו גבוה יותר וזאת משום שנדרשת מלאכת מחשבה עמוקה ומורכבת יותר. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא האם מדובר בתכנון מטבח חדש או בחידוש מטבח קיים. מטבח חדש לרוב עולה יותר מאשר שיפוץ או חידוש מטבח. קריטריונים נוספים שמשפיעים על המחיר הסופי של המטבח הם:

  • בעלי מקצוע – ככל שנבחר בבעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים יותר כמו אדריכל, קבלן, חשמלאי, אינסטלטור, ככה סביר להניח שהמחיר יעלה.
  • מרכיבים – עץ מלא, אבן קיסר, פורצלן ושיש טבעי יקרים יותר בהשוואה לפורניר, סנדביץ ואבן סינטטית.
  • חשמל – יש מכשירי חשמל זולים לעומת מכשירי חשמל יקרים יותר.

זה הזמן לקחת השראה ממטבחים קיימים, לברר על בעלי מקצוע, להשקיע בתהליך התכנון של המטבח ופשוט להתחיל בתהליך.

לסיכום, המחיר של מטבח מודרני אפור לבן נע בין 20,000-60,000 ש”ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!